Tagastusvorm


    Raha tagasiVahetada kaup

    Tagastusinfo

    Tellimuse tĂŒhistamine ja toodete tagastamine
      • Kliendil on Ă”igus kaup tagastada 14 pĂ€eva jooksul alates kauba kĂ€ttesaamisest (vĂ€lja arvatud eritellimus st spetsiaalselt kliendi jaoks tootjalt tellitud toode, mis ei esine Serabella e-poe tavavalikus).
      • Tagastatav kaup peab olema kasutamata ja originaalpakendis. TaganemisĂ”iguse kasutamiseks peab klient tootepakendi avama ettevaatlikult ja seda kahjustamata. Tootega tutvumiseks vĂ”ib seda kasutada viisil, mis on vajalik asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Selleks peab tarbija kĂ€sitlema ja kasutama asjaÂ ĂŒksnes nii, nagu tal lubataks tavapĂ€raselt teha seda poes.
      • Tagastusavaldus peab olema saadetud tagastusvormi kaudu (so 14 pĂ€eva) jooksul. Avaldusse tuleb mĂ€rkida tellimuse number.
      • Ettemaks tĂŒhistatud tellimuse (va transpordikulu) eest tagastatakse Kliendi pangakontole 14 pĂ€eva jooksul (tavapĂ€raselt teeme seda 3 tööpĂ€eva jooksul) peale avalduse esitamist alloleva vormi kaudu eeldusel, et kaup tagastatakse selle aja raames Serabellale. Enne tagastuse kohale jĂ”udmist kliendile raha ei tagastata.
      • Kauba tagastamise kulu kannab tĂ€ies ulatuses Klient. Serabella kannab tagasisaatmise kulud juhul, kui kaup on kahjustustega, mida polnud vĂ€lisel vaatlusel vĂ”imalik tuvastada ning mis pole tekkinud Kliendi poolt pakendi hoolimatul avamisel vĂ”i kui kaup ei vasta Kliendi tellimuses olevale tootele (st ekslikult saadeti vale toode).
      • Kui tagastatav toode on viga saanud ja antud olukord on pĂ”hjustatud Kliendi poolt toote mittesihipĂ€rase/hoolimatu kasutamise, ĂŒmberehitamise vĂ”i ebakorrektse kokkupaneku vĂ”i lahtivĂ”tmise tulemusena vĂ”i Kliendi sĂŒĂŒ vĂ”i hoolimatuse tĂ”ttu vĂ”i vale hoiustamise tĂ”ttu tekkinud asjaoludest, jĂ€tab Serabella endale Ă”iguse tasaarvestada toote vÀÀrtuse vĂ€henemine kliendi poolt kauba eest tasutud ning tagastamisele kuuluva summaga ning mitte tasuma kauba tagastamisega seotud transpordikulu. Juhul, kui Klient ei ole nĂ”us tasaarvestamises nĂ€idatud vÀÀrtuse vĂ€henemisega, on tal Ă”igus tagastatud toote vÀÀrtuse vĂ€henemise kindlaks tegemiseks vĂ”i tekkinud situatsiooni sĂŒĂŒdlase tuvastamiseks kasutada sĂ”ltumatu eksperdi hinnangut.
      • Juhul kui Klient kaotab toote kohaletoimetamise pikema tĂ€htaja tĂ”ttu huvi toote ostmise vastu, on Kliendil Ă”igus oma tellimus tĂŒhistada edastades aadressile info@serabella.ee vastavasisulise avalduse. Kliendi poolt tasutud ettemaks tagastatakse 14. pĂ€eva jooksul peale Kliendi poolt vastava avalduse esitamist.
      • Serabella jĂ€tab endale Ă”iguse mitte tĂŒhistada Kliendi tellimust ning mitte vastu vĂ”tta tagastatud kaupa juhul, kui ostetud tooted olid tellitud lĂ€htuvalt kliendi erisoovist st.tootjalt spetsiaalselt kliendi jaoks tellitud tooteid, mida ei esine www.serabella.ee internetipoe standardvalikus.
      • Serabella jĂ€tab endale Ă”iguse tĂŒhistada Kliendi tellimus juhul, kui tellitud kaup on meie laost otsas ning Klient ei ole nĂ”us Serabella poolt pakutava asendustootega vĂ”i pikenenud tarneajaga.

     

    Pretensiooni esitamise aeg ja kord
      • Vastavalt VĂ”laĂ”igusseadusele on Kliendil Ă”igus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kĂ€ttesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab vĂ€lja selgitama mĂŒĂŒja.
      • Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama probleemist e-posti aadressil info@serabella.ee ning esitama jĂ€rgmise informatsiooni:
        – nimi ja kontaktandmed;
        – toote puudus (defekti kirjeldus ja fotod);
        – tellimuse nr.
      • Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist. Nimetatud tĂ€htaja mĂ”juva pĂ”hjuseta jĂ€rgimata jĂ€tmise korral kaotab Klient Ă”iguse nĂ”uda www.serabella.ee-lt tasuta toote parandamist vĂ”i detaili vahetamist.
      • Peale pretensiooni esitamist kohtustub serabella.ee Kliendi kaebusele kirjaliku vastuse andma 15 pĂ€eva jooksul.
      • Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis vĂ”ib Klient nĂ”uda toote/detaili parandamist vĂ”i asendamist, kui see on vĂ”imalik ja sellega ei pĂ”hjustata serabella.ee-le vĂ”rreldes teiste Ă”iguskaitsevahendite kasutamisega ebamĂ”istlikke kulusid vĂ”i pĂ”hjendamatuid ebamugavusi, arvestades muu hulgas asja vÀÀrtust, lepingutingimustele mittevastavuse olulisust ning Kliendi vĂ”imalust saada lepingutingimustele vastav asi oluliste ebamugavusteta mujalt.
      • Puudusega toote/detaili asendamise korral on serabella.ee-l Ă”igus nĂ”uda Kliendilt puudusega toote/detaili tagastamist. SERABELLA.ee kannab toote/detaili parandamise vĂ”i asendamise kulud. Kui Klient nĂ”uab Ă”igustatult asja parandamist ja serabella.ee ei tee seda mĂ”istliku aja jooksul, vĂ”ib Klient asja ise parandada vĂ”i lasta seda teha ning nĂ”uda serabella.ee-lt selleks tehtud mĂ”istlike kulutuste hĂŒvitamist.
      • Raha tagastamist on Kliendil vĂ”imalik nĂ”uda ainult sellisel juhul, kui toote/detaili parandamine vĂ”i asendamine ei ole vĂ”imalik vĂ”i ebaĂ”nnestub vĂ”i kui serabella.ee keeldub Ă”igustamatult toote/detaili parandamisest vĂ”i asendamisest vĂ”i ei tee seda mĂ”istliku aja jooksul pĂ€rast kaebuse esitamist vĂ”i kui toote/detaili parandamise vĂ”i asendamisega tekitatakse Kliendile pĂ”hjendamatuid ebamugavusi.
      • Kui tarbija ei ole nĂ”us kaupleja poolt pakutud lahendusega, vĂ”ib ta esitada avalduse vaidluse lahendamiseks vaidluste kohtuvĂ€lise lahendamise ĂŒksusele, kelleks on tarbijakaitseameti juures tegutsev tarbijavaidluste komisjon (Rahukohtu tn 2 Tallinn 10130, telefon 6201707, www.tarbijakaitseamet.ee , info@tarbijakaitseamet.ee ). Samal veebilehel on leitavad ka ĂŒksuse menetlusreeglid.
      • Serabella.ee ei vastuta:
        – Kliendi sĂŒĂŒl vĂ”i hoolimatusel tekkinud toote kahjustumise eest;
        – defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipĂ€rase kasutamise tagajĂ€rjel;
        – toote loomuliku fĂŒĂŒsilise kulumise eest tavapĂ€rase kasutamise korral.